PROCEDURĂ ELIBERARE AVIZ ANUAL PENTRU EXERCITAREA PROFESIEI – 2023
septembrie 30, 2022
Consiliul Internațional al Asistenților Medicali solicită ca asistenții medicali să fie poziționați în centrul noului acord global OMS privind prevenirea și răspunsul la pandemii
octombrie 10, 2022

Rezultate evaluare dosare pentru vizitele de studiu în Dublin – „Program leadership în îngrijiri medicale pentru directorii de îngrijiri și asistenții șefi”

În urma finalizării procesului de evaluare al dosarelor depuse pentru vizitele de studiu in Dublin, desfasurate in cadrul  proiectului ”Program leadership în îngrijiri medicale pentru directorii de îngrijiri și asistenții șefi”, realizat conform metodologiei de selectie postată pe site-ul OAMGMAMR (www.oamr.ro), vă informăm cu privire la persoanele selectate. Puteți consulta lista mai jos:

Articolul Rezultate evaluare dosare pentru vizitele de studiu în Dublin – „Program leadership în îngrijiri medicale pentru directorii de îngrijiri și asistenții șefi” apare prima dată în OAMGMAMR.

Termen de eliberare documente

Eliberarea certificatelor de membru si a avizelor anuale pentru exercitarea profesiei se va face in termen de maxim 30 de zile lucratoare de la transmiterea pe e-mail a tuturor documentelor numai pe e-mailul titularului de drept (conform acordului pentru procesarea datelor semnat olograf). Termenul a fost extins datorita numarului mare de solicitari.

Foaia de varsamant pentru plata cotizatiei se va transmite pe e-mailul titularului in termen de 7 zile de la inregistrarea cererii solicitantului.

Avizul anual de libera practica se va elibera numai daca sunt indeplinite conditiile conform legislatiei in vigoare.

Eliberarea adeverintelor pentru participare la concurs/examen se va face in termen de 3 zile lucratoare de la transmiterea tuturor documentelor necesare.In cazul in care una din conditii nu este indeplinita dosarul/e-mailul se considera respins (titularul va primi e-mail de respingere), reluandu-se procedura la cererea solicitantului dupa completarea dosarului - se va transmite un nou e-mail.

ATENTIE: Toate solicitarile si documentele transmise pe e-mailul filialei vor fi inregistrate numai de LUNI pana JOI, in intervalul 10.00-16.00.

Vineri este zi speciala pentru reprezentantii desemnati din partea unitatilor sanitare din judetul Constanta.

Tot ce se transmite in afara intervalului mai sus mentionat va fi inregistrat cu ziua urmatoare lucratoare.

OAMGMAMR FIL. CONSTANTA 
STR. MIHAI VITEAZUL NR. 81
FAX 0241660455