Completarea formularelor- chestionar emise de Statele Terțe- instrucțiuni RO/EN
februarie 24, 2021
Anunț important cu privire la încheierea contractelor de prestări servicii cu asistenții medicali care își desfășoară activitatea în centrele de vaccinare
martie 12, 2021

Curs pentru asistenții medicali din secțiile sau dispensarele de Pneumoftiziologie

ANUNȚ

pentru asistenții medicali din secțiile sau dispensarele de Pneumoftiziologie interesați să participe la un curs pe tema CONTROLUL TUBERCULOZEI

În acest moment, se fac înscrieri la ULTIMUL CURS Controlul tuberculozei din cadrul proiectului Consolidarea controlului TB prin creșterea competențelor profesioniștilor din domeniul TB”!

Cursul este gratuitcreditat cu 15 puncte EMC șise desfășoară în perioada9-17 martie 2021, pe platforma naţională OAMGMAMR.

El este organizat sub forma a 5 webinarii susţinute de medici pneumologi din cadrul Institutului de Pneumoftiziologie „Marius Nasta”, cu experiență vastă în domeniul controlului tuberculozei și abilități de formatori extrem de bine apreciate de foștii cursanți.

Înscrierea se poate face direct pe site-ul proiectului https://controltb.ro/calendar-sesiuni/ sau prin contactarea echipei de proiect la adresa cursuri48@cpss.ro

Termen de eliberare documente

Eliberarea certificatelor de membru si a avizelor anuale pentru exercitarea profesiei se va face in termen de maxim 30 de zile lucratoare de la transmiterea pe e-mail a tuturor documentelor numai pe e-mailul titularului de drept (conform acordului pentru procesarea datelor semnat olograf). Termenul a fost extins datorita numarului mare de solicitari.

Foaia de varsamant pentru plata cotizatiei se va transmite pe e-mailul titularului in termen de 7 zile de la inregistrarea cererii solicitantului.

Avizul anual de libera practica se va elibera numai daca sunt indeplinite conditiile conform legislatiei in vigoare.

Eliberarea adeverintelor pentru participare la concurs/examen se va face in termen de 3 zile lucratoare de la transmiterea tuturor documentelor necesare.In cazul in care una din conditii nu este indeplinita dosarul/e-mailul se considera respins (titularul va primi e-mail de respingere), reluandu-se procedura la cererea solicitantului dupa completarea dosarului - se va transmite un nou e-mail.

ATENTIE: Toate solicitarile si documentele transmise pe e-mailul filialei vor fi inregistrate numai de LUNI pana JOI, in intervalul 10.00-16.00.

Vineri este zi speciala pentru reprezentantii desemnati din partea unitatilor sanitare din judetul Constanta.

Tot ce se transmite in afara intervalului mai sus mentionat va fi inregistrat cu ziua urmatoare lucratoare.

OAMGMAMR FIL. CONSTANTA 
STR. MIHAI VITEAZUL NR. 81
FAX 0241660455