Documente necesare întocmirii dosarului de recunoaştere a diplomelor, a certificatelor şi a titlurilor de asistent medical generalist, de moaşă și de asistent medical eliberate în celelalte State Membre UE- PENTRU STABILIRE
octombrie 15, 2018
CURSURI NOIEMBRIE 2018!
octombrie 19, 2018

ANUNT IMPORTANT GRAD PRINCIPAL 2018!

Va facem cunoscut ca prin referatul MS nr. SP11901/12.10.2018 conducerea Ministerului Sanatatii a aprobat o derogare de la conditia de experienta profesionala prevazuta de Ordinul MS nr. 1137/06.09.2018 pentru aprobarea Metodologiei de organizare si desfasurare a examenului de grad principal, in sensul aprobarii inscrierii la examen a candidatilor care indeplinesc conditia de experienta profesionala de 5 ani, pana la data de 31.12.2018 inclusiv.

Precizam ca, pentru inscrierea la examen candidatii trebuie sa indeplineasca si celelalte conditii prevazute de Ordinul Ministrului Sanatatii nr. 1137/06.09.2018 pentru aprobarea Metodologiei de organizare si desfasurare a examenului de grad principal pentru asistenti medicali generalisti, moase, asistenti medicali, surori medicale si oficianti medicali.

Termen de eliberare documente

Eliberarea certificatelor de membru si a avizelor anuale pentru exercitarea profesiei se va face in termen de maxim 30 de zile lucratoare de la transmiterea pe e-mail a tuturor documentelor numai pe e-mailul titularului de drept (conform acordului pentru procesarea datelor semnat olograf). Termenul a fost extins datorita numarului mare de solicitari.

Foaia de varsamant pentru plata cotizatiei se va transmite pe e-mailul titularului in termen de 7 zile de la inregistrarea cererii solicitantului.

Avizul anual de libera practica se va elibera numai daca sunt indeplinite conditiile conform legislatiei in vigoare.

Eliberarea adeverintelor pentru participare la concurs/examen se va face in termen de 3 zile lucratoare de la transmiterea tuturor documentelor necesare.In cazul in care una din conditii nu este indeplinita dosarul/e-mailul se considera respins (titularul va primi e-mail de respingere), reluandu-se procedura la cererea solicitantului dupa completarea dosarului - se va transmite un nou e-mail.

ATENTIE: Toate solicitarile si documentele transmise pe e-mailul filialei vor fi inregistrate numai de LUNI pana JOI, in intervalul 10.00-16.00.

Vineri este zi speciala pentru reprezentantii desemnati din partea unitatilor sanitare din judetul Constanta.

Tot ce se transmite in afara intervalului mai sus mentionat va fi inregistrat cu ziua urmatoare lucratoare.

OAMGMAMR FIL. CONSTANTA 
STR. MIHAI VITEAZUL NR. 81
FAX 0241660455