In intervalul 23 DECEMBRIE 2020 – 03 IANUARIE 2021 activitatea filialei OAMGMAMR Constanta se sisteaza.
Toate solicitarile trimise pe e-mailul oficial oamr_cta2004@yahoo.com in intervalul 23.12.2020-03.01.2021 se vor inregistra incepand cu data de 04.01.2021.
E-mailurile/solicitarile primite pana in data de 22.12.2020 inclusiv se vor inregistra cu data primirii e-mailului (exceptie fac e-mailurile care contin documente sub forma de POZE sau documente inchise la culoare care nu pot fi printate si nu respecta procedura).
Pentru eliberarea Avizului anual 2020 se mai pot procesa doar e-mailurile primite pana in data de 18.12.2020. Incepand cu aceasta data nu se mai pot elibera avize pentru anul 2020.
Membrilor OAMGMAMR care la data solicitării nu îndeplinesc condițiile necesare acordării avizului 2021 și care solicită avizul dupa 31 decembrie 2020, eliberarea avizului anual pentru exercitarea profesiei se va face cu valabilitate doar de la data solicitării și îndeplinirii tuturor condiţiilor legale.
ATENTIE! Asistentii medicali care transmit/retransmit zilnic aceleasi documente vor primi numar de inregistrare pentru ultimul e-mail trimis, astfel termenul de eliberare a documentelor prelungindu-se automat de la data transmiterii ultimului e-mail.
Va rugam sa nu mai reveniti cu e-mailuri sub forma de intrebari: este complet dosarul? Ati primit documentele? Mai este nevoie de ceva? Raspunsurile nu se pot transmite instant/pe loc, avand in vedere ca numarul e-mailurilor este de ordinul sutelor de solicitari zilnic.
Va dorim sanatate, Craciun fericit si un An nou prin de realizari!
Echipa OAMGMAMR Constanta