Anunt important – 2019!
februarie 6, 2019
Anunț angajare – februarie 2019!
februarie 18, 2019

ANUNT IMPORTANT! 13 FEBRUARIE 2019

ANUNT IMPORTANT!!!

Va aducem la cunostinta ca incepand cu data de 18 februarie 2019 se reia activitatea pe platforma de cursuri www.oamr-emc.ro/constanta/

Din data de 18 februarie 2019 suportul tehnic va fi asigurat numai de catre administratorul platformei de cursuri la numarul de telefon 0756107604, de luni pana joi, in intervalul orar 10.00-16.00.

Atentie!!! Probleme tehnice nu se rezolva la sediul filialei, doar prin intermediul administratorului de platforma.

Asistentii medicali RESTANTIERI la credite au obligatia dupa efectuarea cursurilor restante sa prezinte certificatul de absolvire al cursului/cursurilor si sa depuna/redepuna dosarul de reavizare 2019 la sediul filialei Constanta. Nu se accepta transmiterea certificatelor de absolvire ale cursurilor pe e-mail, sms; doar prin redepunere la sediul filialei. Certificatul de curs contine un cod unic care sa va valida pentru inregistrarea creditelor in Registrul Unic.

Cursurile absolvite de asistentii medicali dintr-o luna calendaristica sunt validate si introduse in Registrul Unic de catre filiala in data de 15 ale lunii urmatoare, pe baza raportului generat de admistratorul platformei de cursuri.

Termen de eliberare documente

Eliberarea certificatelor de membru si a avizelor anuale pentru exercitarea profesiei se va face in termen de maxim 30 de zile lucratoare de la transmiterea pe e-mail a tuturor documentelor numai pe e-mailul titularului de drept (conform acordului pentru procesarea datelor semnat olograf). Termenul a fost extins datorita numarului mare de solicitari.

Foaia de varsamant pentru plata cotizatiei se va transmite pe e-mailul titularului in termen de 7 zile de la inregistrarea cererii solicitantului.

Avizul anual de libera practica se va elibera numai daca sunt indeplinite conditiile conform legislatiei in vigoare.

Eliberarea adeverintelor pentru participare la concurs/examen se va face in termen de 3 zile lucratoare de la transmiterea tuturor documentelor necesare.In cazul in care una din conditii nu este indeplinita dosarul/e-mailul se considera respins (titularul va primi e-mail de respingere), reluandu-se procedura la cererea solicitantului dupa completarea dosarului - se va transmite un nou e-mail.

ATENTIE: Toate solicitarile si documentele transmise pe e-mailul filialei vor fi inregistrate numai de LUNI pana JOI, in intervalul 10.00-16.00.

Vineri este zi speciala pentru reprezentantii desemnati din partea unitatilor sanitare din judetul Constanta.

Tot ce se transmite in afara intervalului mai sus mentionat va fi inregistrat cu ziua urmatoare lucratoare.

OAMGMAMR FIL. CONSTANTA 
STR. MIHAI VITEAZUL NR. 81
FAX 0241660455